Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Dla klienta

eBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta

1. Co to jest eBOK?

eBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:

  • w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
  • podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów od daty zawarcia umowy;
  • dostęp do treści zawartej umowy (data zawarcia umowy i jej numer, numer wodomierza przyporządkowanego do umowy); 
  • aktywację usługi eFAKTURA (zmianę adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi); 
  • dokonania płatności (za faktury udostępnione w eBOK) za pośrednictwem kanału elektronicznego, w bezpiecznej formie przy użyciu karty płatniczej lub przelewem, łącząc się bezpośrednio ze swoim bankiem - ePŁATNOŚĆ
  • wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, reklamacje jakości wody, zmiany danych strony umowy (możliwość sprawdzenia historii dokumentów wysyłanych do Spółki za pośrednictwem eBOK).
UWAGA! Dostęp do eBOK jest możliwy wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
 

2. Jak założyć konto w eBOK?

  1. Wejdź na stronę internetową https://ebok.mpwik.com.pl
  2. Kliknij przycisk "Rejestracja".
  3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym numer (otrzymanej) faktury, wartość faktury, Twój adres e-mail oraz hasło (możesz podać też numer telefonu).
  4. Zapoznaj się z treścią Regulaminu eBOK, otwarcie strony z pdf
  5. Kliknij "Akceptuję regulamin ".
  6. Przepisz kod z obrazka i kliknij "Wyślij".
UWAGA! Celem bezpiecznego przejścia przez proces rejestracji na podany adres e-mail wyślemy 2 wiadomości:
1. wiadomość o tytule „Rejestracja” – w treści będzie link aktywacyjny, który należy kliknąć;
2. wiadomość o tytule „Aktywacja konta” – wiadomość potwierdzająca prawidłową aktywacje konta.
Zalogowanie do eBOK będzie możliwe po potwierdzeniu adresu e-mail za pośrednictwem linku aktywacyjnego przesłanego w pierwszej wiadomości.
UWAGA! Numer użytkownika eBOK to 6 pierwszych cyfr faktury.

3. eBOK - dla administratorów i zarządców nieruchomości

Aby założyć konto „Administratora” wystarczy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: ebok@mpwik.com.pl. W tytule wiadomości należy wpisać „Administrator/zarządca nieruchomości”, a w treści podać pełną nazwę firmy wraz z wykazem adresów administrowanych nieruchomości.

UWAGA! Administratorzy i Zarządcy, którzy administrują tylko częścią nieruchomości danego Odbiorcy usług, w eBOK:
1. zobaczą niektóre informacje zawarte w zakładkach: Zobacz saldo”, Zobacz wpłaty i Zobacz noty;
2. nie będą mogli uruchomić eFAKTURY, gdyż aktywacja usługi dotyczyłaby wszystkich nieruchomości Odbiorcy usług;
3. nie będą mogli dokonać zmiany danych podstawowych, danych adresowych oraz danych kontaktowych danego Odbiorcy usług.
Pozostałe informacje oraz usługi będą dostępne w eBOK.

 

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a