Komunikat strony

Dla klienta

e-FAKTURA

1. Co to jest e-FAKTURA i jak sprawdzić autentyczność otrzymanej e-FAKTURY?

e-FAKTURA to elektroniczny dokument mający taką samą wartość prawną jak tradycyjna faktura papierowa. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu oraz program do odczytywania plików PDF (np. bezpłatna aplikacja Acrobat Reader) i można ją odczytać z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki e-FAKTURZE oszczędzasz czas, unikasz opóźnień w otrzymaniu korespondencji, lepiej planujesz swoje wydatki i dbasz o środowisko. Każda e-FAKTURA posiada bezpieczny podpis elektroniczny i znacznik czasu, dzięki czemu zawsze można sprawdzić autentyczność dokumentu. W tym celu wystarczy skorzystać z bezpłatnej usługi weryfikacji za pośrednictwem portalu WebNotarius.

UWAGA! Usługa e-FAKTURA jest wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.

2. Jak uruchomić e-FAKTURĘ?

Obrazek opisujący kroki faktury

1. W przypadku gdy posiadasz konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) - Zaloguj się w e-BOK/ W przypadku gdy nie posiadasz konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) - Zarejestruj się w e-BOK.

2. Zapoznaj się z treścią Regulamin e-FAKTUR i kliknij „Akceptuję regulamin”.

3. Wypełnij i prześlij za pośrednictwem e-BOK formularz „Akceptacji wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur w formie elektronicznej przez MPWiK w m. st. Warszawie S.A.” z wykorzystaniem zgłoszenia "Chcę otrzymywać e-faktury" znajdującego się w zakładce KORESPONDENCJA/DODAJ ZGŁOSZENIE

albo

Pobierz, wydrukuj, wypełnij formularz (wzór wypełnionego formularza znajdziesz tutaj), a następnie dostarcz do Działu Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt - z dopiskiem: e-FAKTURA.

UWAGA!  Po uruchomieniu usługi e-FAKTURA na podany adres e-mail będą wysyłane powiadomienia o wystawieniu nowej faktury elektronicznej wraz z plikiem przedmiotowej faktury elektronicznej.
UWAGA!  Rejestracja w e-BOK nie jest jednoznaczna z otrzymywaniem e-FAKTUR. Usługę e-FAKTUR należy aktywować po zarejestrowaniu się w e-BOK zgodnie z powyższymi wytycznymi.

3. Jak zgłosić zmianę adresu e-mail, na który dostarczana jest e-FAKTURA?

1. Zaloguj się w e-BOK.

2. Wypełnij i prześlij za pośrednictwem e-BOK formularz „Zmiany adresu e-mail do e-faktur" z wykorzystaniem zgłoszenia "Chcę zmienić adres e-mail do e-faktur" znajdującego się w zakładce KORESPONDENCJA/DODAJ ZGŁOSZENIE

albo

Pobierz, wydrukuj, wypełnij formularz (wzór wypełnionego formularza znajdziesz tutaj), a następnie dostarcz do Działu Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt - z dopiskiem: e-FAKTURA.

4. Jak zrezygnować z e-FAKTURY?

1. Zaloguj się w e-BOK.

2. Wypełnij i prześlij za pośrednictwem e-BOK formularz "Wycofanie akceptacji wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur w formie elektronicznej przez MPWiK w m.st. Warszawie S.A." z wykorzystaniem zgłoszenia "Chcę zrezygnować z e-faktur" znajdującego się w zakładce KORESPONDENCJA/DODAJ ZGŁOSZENIE

albo

Pobierz, wydrukuj, wypełnij formularz (wzór wypełnionego formularza znajdziesz tutaj), a następnie dostarcz do Działu Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt - z dopiskiem: e-FAKTURA.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a