Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami
Zamówienia - Sprzedaż1

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. ogłasza        przetarg na sprzedaż niżej wymienionych ruchomości:

Lp. Miejsce Przedmiot sprzedaży Ilość J.M.

Cena wywoławcza brutto w PLN za szt.

1 DUN

Fotel biurowy obrotowy RAYA 21SL bez zagłówka.

Opis: Podstawa wykonana z plastiku. Synchroniczny mechanizm odchylania pozwala na odchylenie oparcia wraz z siedziskiem. Regulowane podłokietniki. Miękkie kółka. Tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny - dobry.
60 szt.

100,00

2 DUN

Fotel biurowy obrotowy Futura 4S TM01.

Opis: Podstawa wykonana z aluminium. Mechanizm synchro self z funkcją wysuwu siedziska. Praktyczny regulowany zagłówek (3D) pozwalający na wygodne wsparcie głowy. Fotel z regulowanym w czterech płaszczyznach podłokietnikiem, również góra-dół. Kółka miękkie do powierzchni twardych. Obudowa siłownika chromowa, kolor tapicerki czarny. Stan techniczny – dobry.
7 szt. 100,00
3 ZCE

Fotel biurowy obrotowy.

Opis: Podstawa wykonana z tworzywa sztucznego. Nieregulowany zagłówek, podłokietniki i odcinek lędźwiowy. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym, regulowana wysokość siedziska. Stan techniczny - dobry.
2 szt. 250,00
4 ZSW

Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem.

Opis: Podstawa wykonana z metalu w kolorze srebrnym. Posiada miękkie kółka, podłokietniki nieregulowane, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry.
8 szt. 150,00
5 ZSW

Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem w oparciu.

Opis: Podstawa wykonana z metalu w kolorze srebrnym. Posiada miękkie kółka, regulowane podłokietniki, tapicerka w kolorze szarym. Stan techniczny – dobry.

1 szt. 100,00
6 ZSW

Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka.

Opis: Podstawa wykonana z plastiku w kolorze czarnym. Posiada miękkie kółka, podłokietniki nieregulowane, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry.

2 szt. 30,00
7 ZSW

Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka.

Opis: Podstawa wykonana z metalu w kolorze czarnym. Posiada miękkie kółka, regulowane podłokietniki, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry.

9 szt. 80,00
8 ZPN

Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem.

Opis: Podstawa wykonana z metalu. Kółka plastikowe, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry.

1 szt. 250,00
9 PST

Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka.

Opis: Podstawa wykonana z tworzywa sztucznego. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dostateczny.

1 szt. 50,00
10 PST

Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka.

Opis: Podstawa wykonana z tworzywa sztucznego. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry.

1 szt. 100,00
11 PST

Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem.

Opis: Podstawa wykonana z metalu. Posiada miękkie kółka,  tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dostateczny
1 szt. 50,00
12 DTS

Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka.

Opis: Podstawa wykonana z metalu. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry.
2 szt. 300,00
13 ZCZ

Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem regulowanym w pionie.

Opis: Podstawa wykonana z metalu. Posiada kółka do powierzchni twardych, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dostateczny.

1 szt. 300,00
  1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej oferty na każdą pozycję oddzielnie, w terminie do 23.12.2025 r. do godz. 15.00, na adres: Dział Obsługi Klienta, (budynek A), ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.

  2. Jeżeli zostaną złożone oferty z równoważną ceną, Sprzedający może wezwać uczestników, którzy złożyli takie oferty, do złożenia ofert dodatkowych, przy czym ponownie złożone oferty nie mogą zawierać ceny niższej niż cena poprzedniej oferty.

  3. O dotrzymaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do wskazanego w pkt 1 miejsca.
  4. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta kupna: fotele biurowe – nie otwierać do 30.12.2025 r.”

  5. Oferta powinna zawierać:
    • pełne dane oferenta – imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, serię i nr dowodu osobistego, datę ważności dowodu oraz nazwę organu wydającego dowód / nazwę firmy, siedzibę, NIP / telefon kontaktowy, e-mail,
    • nr pozycji ogłoszenia, przedmiot oferty,
    • oferowaną cenę brutto wyrażoną liczbowo i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisem cyfrowym, a słownym oferowanej ceny brutto, oferta nie zostanie rozpatrzona,
    • oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e; w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo. Oferta niepodpisana nie zostanie rozpatrzona.
  6. Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się 30.12.2025 r.

  7. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu przetargu, jak również zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyny.

  1. Ruchomości zostaną sprzedane w stanie, w jakim znajdowały się w dniu oględzin. Wszelkie konsekwencje zaniedbania czynności dokonania oględzin leżą po stronie Kupującego.

  2. Oględzin ruchomości można dokonać (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 13.30):

  • Dział Utrzymania Nieruchomości DUN, ul. Dąbrowszczaków 9, 03-482 Warszawa (pozycje od 1 do 2), osoba do kontaktu: Pan Norbert Chądzyński, tel. 784 021 105.

  • Zakład Centralny ZCE, ul. Koszykowa 81, 02-012 Warszawa (pozycja 3), osoba do kontaktu: Pani Małgorzata Koczywąs, tel. 22 445 57 46.
  • Zakład Sieci Wodociągowej ZSW, ul. Stanisława Mikkego 4, 00-454 Warszawa (pozycje od 4 do 7), osoby do kontaktu: Pani Anna Skręta, tel. 784 021 592, Pani Kinga Cichowska, tel. 784 021 441, Pan Robert Zdziaszek, tel. 22 445 68 43.
  • Zakład Północny ZPN, ul. 600-lecia 20, 05-135 Wieliszew (pozycja 8), osoba do kontaktu: Pani Małgorzata Kaczyńska, tel. 22 445 86 12.
  • Pion Sprzętu i Transportu PST, ul. Stanisława Mikkego 4, 00-454 Warszawa (pozycje od 9 do 11), osoba do kontaktu: Pan Michał Kielan, tel. 881 983 004.
  • Dział Technologii Ścieków DTS, ul. Międzynarodowa 72, 03-939 Warszawa (pozycja 12), osoba do kontaktu: Pan Wojciech Matysiak, tel. 22 445 77 47,
  • Zakład „Czajka” ZCZ, ul. Czajki 4/6, 03-054 Warszawa (pozycja 13), osoba do kontaktu: Pan Marek Stanek, tel. 784 021 770.
  1. Sprzedane rzeczy będzie można odebrać własnymi siłami, własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, w terminie do 14 dni od wpłaty całej ceny z tytułu nabycia ruchomości, w godzinach 8:00-13:00, w wymienionych w pkt 9 miejscach (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), po spełnieniu wymogów formalnych.

  2. W przypadku sprzedaży ruchomości o wartości brutto przekraczającej 15 000,00 zł, na wystawionych przez Sprzedającego fakturach VAT będzie umieszczane oznaczenie „mechanizm podzielonej płatności”. Kupujący zobowiązany jest dokonać płatności przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności.

  3. Sprzedawca zgodnie z wymogiem Ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.

  4. Informacje dotyczące procedury przetargowej można uzyskać pod numerami telefonów: 22 445 91 16 lub 22 445 91 10.

  5. Obowiązek informacyjny przetwarzania danych osobowych (dotyczy osób fizycznych):
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Pl. Starynkiewicza 5.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wzięcia przez Panią/Pana udziału
w postępowaniu na sprzedaż ruchomości i ewentualnej konieczności zawarcia i realizacji umowy sprzedaży pomiędzy Panią/Panem, a Administratorem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
i f RODO.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od momentu zawarcia umowy.

Pani/Pana dane osobowe zostaną powierzone dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa w postępowaniu związanym ze sprzedażą ruchomości. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uczestnictwa w postępowaniu.

 

 

 

Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a