| Lp. | Miejsce | Przedmiot sprzedaży | Ilość | J.M. |
Cena wywoławcza brutto w PLN za szt. |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | DUN |
Fotel biurowy obrotowy RAYA 21SL bez zagłówka. Opis: Podstawa wykonana z plastiku. Synchroniczny mechanizm odchylania pozwala na odchylenie oparcia wraz z siedziskiem. Regulowane podłokietniki. Miękkie kółka. Tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny - dobry. |
60 | szt. |
100,00 |
| 2 | DUN |
Fotel biurowy obrotowy Futura 4S TM01. Opis: Podstawa wykonana z aluminium. Mechanizm synchro self z funkcją wysuwu siedziska. Praktyczny regulowany zagłówek (3D) pozwalający na wygodne wsparcie głowy. Fotel z regulowanym w czterech płaszczyznach podłokietnikiem, również góra-dół. Kółka miękkie do powierzchni twardych. Obudowa siłownika chromowa, kolor tapicerki czarny. Stan techniczny – dobry. |
7 | szt. | 100,00 |
| 3 | ZCE |
Fotel biurowy obrotowy. Opis: Podstawa wykonana z tworzywa sztucznego. Nieregulowany zagłówek, podłokietniki i odcinek lędźwiowy. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym, regulowana wysokość siedziska. Stan techniczny - dobry. |
2 | szt. | 250,00 |
| 4 | ZSW |
Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem. Opis: Podstawa wykonana z metalu w kolorze srebrnym. Posiada miękkie kółka, podłokietniki nieregulowane, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry. |
8 | szt. | 150,00 |
| 5 | ZSW |
Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem w oparciu. Opis: Podstawa wykonana z metalu w kolorze srebrnym. Posiada miękkie kółka, regulowane podłokietniki, tapicerka w kolorze szarym. Stan techniczny – dobry. |
1 | szt. | 100,00 |
| 6 | ZSW |
Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka. Opis: Podstawa wykonana z plastiku w kolorze czarnym. Posiada miękkie kółka, podłokietniki nieregulowane, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry. |
2 | szt. | 30,00 |
| 7 | ZSW |
Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka. Opis: Podstawa wykonana z metalu w kolorze czarnym. Posiada miękkie kółka, regulowane podłokietniki, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry. |
9 | szt. | 80,00 |
| 8 | ZPN |
Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem. Opis: Podstawa wykonana z metalu. Kółka plastikowe, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry. |
1 | szt. | 250,00 |
| 9 | PST |
Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka. Opis: Podstawa wykonana z tworzywa sztucznego. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dostateczny. |
1 | szt. | 50,00 |
| 10 | PST |
Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka. Opis: Podstawa wykonana z tworzywa sztucznego. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry. |
1 | szt. | 100,00 |
| 11 | PST |
Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem. Opis: Podstawa wykonana z metalu. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dostateczny |
1 | szt. | 50,00 |
| 12 | DTS |
Fotel biurowy obrotowy bez zagłówka. Opis: Podstawa wykonana z metalu. Posiada miękkie kółka, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dobry. |
2 | szt. | 300,00 |
| 13 | ZCZ |
Fotel biurowy obrotowy z zagłówkiem regulowanym w pionie. Opis: Podstawa wykonana z metalu. Posiada kółka do powierzchni twardych, tapicerka w kolorze czarnym. Stan techniczny – dostateczny. |
1 | szt. | 300,00 |
-
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej oferty na każdą pozycję oddzielnie, w terminie do 23.12.2025 r. do godz. 15.00, na adres: Dział Obsługi Klienta, (budynek A), ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.
-
Jeżeli zostaną złożone oferty z równoważną ceną, Sprzedający może wezwać uczestników, którzy złożyli takie oferty, do złożenia ofert dodatkowych, przy czym ponownie złożone oferty nie mogą zawierać ceny niższej niż cena poprzedniej oferty.
- O dotrzymaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do wskazanego w pkt 1 miejsca.
-
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta kupna: fotele biurowe – nie otwierać do 30.12.2025 r.”
- Oferta powinna zawierać:
- pełne dane oferenta – imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, serię i nr dowodu osobistego, datę ważności dowodu oraz nazwę organu wydającego dowód / nazwę firmy, siedzibę, NIP / telefon kontaktowy, e-mail,
- nr pozycji ogłoszenia, przedmiot oferty,
- oferowaną cenę brutto wyrażoną liczbowo i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisem cyfrowym, a słownym oferowanej ceny brutto, oferta nie zostanie rozpatrzona,
- oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e; w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo. Oferta niepodpisana nie zostanie rozpatrzona.
-
Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się 30.12.2025 r.
-
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu przetargu, jak również zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyny.
-
Ruchomości zostaną sprzedane w stanie, w jakim znajdowały się w dniu oględzin. Wszelkie konsekwencje zaniedbania czynności dokonania oględzin leżą po stronie Kupującego.
-
Oględzin ruchomości można dokonać (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 13.30):
-
Dział Utrzymania Nieruchomości DUN, ul. Dąbrowszczaków 9, 03-482 Warszawa (pozycje od 1 do 2), osoba do kontaktu: Pan Norbert Chądzyński, tel. 784 021 105.
- Zakład Centralny ZCE, ul. Koszykowa 81, 02-012 Warszawa (pozycja 3), osoba do kontaktu: Pani Małgorzata Koczywąs, tel. 22 445 57 46.
- Zakład Sieci Wodociągowej ZSW, ul. Stanisława Mikkego 4, 00-454 Warszawa (pozycje od 4 do 7), osoby do kontaktu: Pani Anna Skręta, tel. 784 021 592, Pani Kinga Cichowska, tel. 784 021 441, Pan Robert Zdziaszek, tel. 22 445 68 43.
- Zakład Północny ZPN, ul. 600-lecia 20, 05-135 Wieliszew (pozycja 8), osoba do kontaktu: Pani Małgorzata Kaczyńska, tel. 22 445 86 12.
- Pion Sprzętu i Transportu PST, ul. Stanisława Mikkego 4, 00-454 Warszawa (pozycje od 9 do 11), osoba do kontaktu: Pan Michał Kielan, tel. 881 983 004.
- Dział Technologii Ścieków DTS, ul. Międzynarodowa 72, 03-939 Warszawa (pozycja 12), osoba do kontaktu: Pan Wojciech Matysiak, tel. 22 445 77 47,
- Zakład „Czajka” ZCZ, ul. Czajki 4/6, 03-054 Warszawa (pozycja 13), osoba do kontaktu: Pan Marek Stanek, tel. 784 021 770.
-
Sprzedane rzeczy będzie można odebrać własnymi siłami, własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, w terminie do 14 dni od wpłaty całej ceny z tytułu nabycia ruchomości, w godzinach 8:00-13:00, w wymienionych w pkt 9 miejscach (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), po spełnieniu wymogów formalnych.
-
W przypadku sprzedaży ruchomości o wartości brutto przekraczającej 15 000,00 zł, na wystawionych przez Sprzedającego fakturach VAT będzie umieszczane oznaczenie „mechanizm podzielonej płatności”. Kupujący zobowiązany jest dokonać płatności przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności.
-
Sprzedawca zgodnie z wymogiem Ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
-
Informacje dotyczące procedury przetargowej można uzyskać pod numerami telefonów: 22 445 91 16 lub 22 445 91 10.
-
Obowiązek informacyjny przetwarzania danych osobowych (dotyczy osób fizycznych):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Pl. Starynkiewicza 5.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wzięcia przez Panią/Pana udziału
w postępowaniu na sprzedaż ruchomości i ewentualnej konieczności zawarcia i realizacji umowy sprzedaży pomiędzy Panią/Panem, a Administratorem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
i f RODO.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od momentu zawarcia umowy.
Pani/Pana dane osobowe zostaną powierzone dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa w postępowaniu związanym ze sprzedażą ruchomości. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uczestnictwa w postępowaniu.