Aktualizacja danych odbiorcy usług
Jeżeli jesteś odbiorcą usług i chcesz zmienić dane, złóż wniosek (wypełnij jeden z dwóch poniższych plików):
- Wniosek aktualizacji danych odbiorcy usług dokument PDF, 126 KB
- Interaktywny wniosek aktualizacji danych odbiorcy usług dokument WORD, 45 KB
Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanych przez nas wniosków, możesz dostarczyć własne pismo pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszych wnioskach.
Wniosek możesz dostarczyć:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie;
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa; - poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja.
PAMIETAJ! Aktualizacji danych odbiorcy usług zawartych w umowie, może dokonać odbiorca usług lub osoba pisemnie upoważniona przez odbiorcę usług.