Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami
Duplikat faktury

Duplikat faktury

Jeśli nie otrzymałeś faktury lub ją zagubiłeś złóż wniosek (wypełnij jeden z dwóch poniższych plików):

Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszych wnioskach.

Wniosek możesz dostarczyć:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie;
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
    pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja.

Jeśli wystarczy Ci jedynie odpis faktury, pobierz ją z eBOK lub skontaktuj się z nami telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00. Nasi konsultanci infolinii, po przeprowadzeniu procedury identyfikacji Odbiorcy Usług mogą również przekazać Ci dane potrzebne do dokonania płatności np. kwotę, termin płatności, numer konta, numer faktury.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a