Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Dla klienta

Zgłoś awarię lub reklamację 

Awarię możesz zgłosić dzwoniąc pod bezpłatny, czynny całą dobę numer Pogotowia Wodociągowo - Kanalizacyjnego: 994

Reklamację usług świadczonych przez naszą Spółkę przekaż:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek 7:00 - 17:00, wtorek-piątek 7:00 - 16:00);
  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie;
  • listownie na jeden z adresów MPWIK w m. st. Warszawie S.A.:
    pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja (tylko dla Odbiorców Usług MPWiK)

Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.

 

Informacja w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Zgłoś awarię

Dane formularza







Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a