Działu Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie czynny w godzinach:
poniedziałek 7:00 - 17:00,
wtorek-piątek 7:00 - 16:00.
Kasa przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie czynna w godzinach:
poniedziałek-piątek 7:00 - 15:00
Dział Obsługi Klienta i Kasy przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie nadal pozostają nieczynne.
Zapraszamy również do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek 7:00 - 17:00; wtorek-piątek 7:00 - 16:00);
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: odczyty.wodomierzy@mpwik.com.pl - tylko odczyty wodomierzy;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
- poprzez geoportal Bliżej Mieszkańca – nowy kanał kontaktu (więcej TUTAJ);
- poprzez fax: 22 445 50 05
Jeśli masz zawartą umowę z MPWiK w m.st. w Warszawie S.A., w celu przyspieszenia procesu identyfikacji podaj Numer Odbiorcy Usług w przesyłanej korespondencji (elektronicznej oraz pisemnej). Numer Odbiorcy Usług to 6 pierwszych cyfr Numeru Faktury.
Informacja w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.