Internetowa rezerwacja kolejki w Dziale Obsługi Klienta oraz jej podgląd
W celu ułatwienia kontaktu z naszą Spółką uruchomiliśmy Internetową rezerwację kolejki w Dziale Obsługi Klienta. Rozwiązanie umożliwia umówienie się na spotkanie z pracownikiem Działu Obsługi Klienta w wybranym przez siebie dniu i godzinie bez wychodzenia z domu.
Aby zarezerwować kolejkę w Dziale Obsługi Klienta przez Internet wystarczy:
- kliknąć w link;
- wybrać odpowiednią kolejkę;
- Rezerwacja Internetowa - Klient Indywidualny;
- Rezerwacja Internetowa - Klient Biznesowy
- wybrać datę i godzinę spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta;
- zapoznać się i zaakceptować Regulamin internetowych rezerwacji kolejki w Dziale Obsługi Klienta;
- podać wymagane dane: imię, nazwisko, adres e-mail;
- kliknąć Rejestruj.
Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu wprowadzonych danych, system wygeneruje numer rezerwacji. Potwierdzenie umówienia spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta zostanie także przesłane na podany w trakcie rezerwacji adres e-mail.
Kilka praktycznych uwag:
- W dniu umówionego spotkania zapraszamy do Działu Obsługi Klienta 10 minut wcześniej aby potwierdzić swoje przyjście. W tym celu na ekranie kolejkomatu należy wybrać opcję „Potwierdzenie wizyty umówionej” a następnie wpisać swój KOD, wygenerowany w trakcie procesu rezerwacji.
- Godzina rezerwacji spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta jest orientacyjna i może ulec nieznacznemu opóźnieniu.
- Rezerwacji kolejki w Dziale Obsługi Klienta przez Internet można dokonać na następujące dni tygodnia: wtorek, środa, czwartek, piątek (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt) oraz godziny: 8:30, 9:00, 9:30, 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00. Orientacyjny czas wizyty wynosi około 30 min.
- Nieodebranie biletu z numerem przed zaplanowaną godziną będzie skutkować anulowaniem rezerwacji umówionego spotkania.
- W przypadku braku możliwości odbycia umówionego wcześniej spotkania należy je anulować klikając w link przesłany pocztą elektroniczną z potwierdzeniem rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu spotkania innym oczekującym osobom.
Uruchomiliśmy również Podgląd kolejki w Dziale Obsługi Klienta. Po kliknięciu w link można sprawdzić m.in. liczbę osób oczekujących w kolejce, aktualnie obsługiwany numer Klienta.