Pracujemy nad usuwaniem awarii wodociągowych
Zima to najtrudniejszy okres dla zarządców infrastruktury podziemnej, w tym MPWiK w m.st. Warszawie S.A, odpowiedzialnych za eksploatację sieci wodociągowej. Na naszej stronie na bieżąco aktualizujemy informacje o statusie prowadzonych przez prac naprawczych [aktualizacja 16:30].
„Ekipy MPWiK wspierane przez wykonawców zewnętrznych pracują obecnie w różnych punktach nad usuwaniem awarii wodociągowych. Zależy nam na możliwie jak najszybszym przywracaniu zasilania w wodę i nasi pracownicy robią wszystko co w ich mocy by przerwy w dostawach trwały jak najkrócej” - mówi Marek Smółka, rzecznik prasowy.
Zgłoszenia o awariach można kierować mailowo: dok@mpwik.com.pl, za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem https://www.mpwik.com.pl/view/zglos-awarie-lub-reklamacje oraz telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek-piątek 7:00 – 15:00) lub przez całą dobę pod bezpłatny numer 994. Zajmiemy się każdym Państwa zgłoszeniem.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia oraz prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Usuwamy awarie zgodnie z kolejnością ich występowania - status każdego zgłoszenia można na bieżąco sprawdzić na naszej stronie www.mpwik.com.pl w zakładce Wyłączenia awaryjne oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych https://www.facebook.com/MPWiKWarszawa. Tam także znajdują się informacje o podstawionych beczkowozach.
Poniżej przekazujemy najświeższe statusy trwających awarii wodociągowych w Warszawie:
[Aktualizacja, godz. 16:30]
Prace prowadzone obecnie przez ekipy MPWiK nie skutkują awaryjnymi wyłączeniami dostaw wody.