Komunikat strony

22.10.2020

Nowe zasady wymiany korespondencji z MPWiK

Szanowni Państwo, Drogie Mieszkanki, Drodzy Mieszkańcy,

w związku z drastycznym wzrostem zachorowań na COVID-19 zmuszeni jesteśmy ponownie wprowadzić ograniczenia w świadczeniu obsługi naszych Klientów. Powyższe dotyczy obsługi bezpośredniej w Dziale Obsługi Klienta, który od dnia 26.10.2020 roku będzie nieczynny do odwołania. Nie będzie również możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach Spółki. Tym samym informujemy o aktualnych zasadach przyjmowania poczty.

Wnioski o wydanie informacji technicznej i warunków technicznych należy przekazywać do Spółki:

  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listem zwykłym, poleconym, ZPO za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na adres: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • przesyłką kurierską, przesyłką paczkową - bez względu na rodzaj operatora (również nadane na Poczcie Polskiej S.A.) na adres: ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.

UWAGA! Na składanych wnioskach należy określić sposób odesłania przygotowanej odpowiedzi, tj. za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na wskazany adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail.

Dokumentacje projektowe do uzgodnienia należy przekazywać do Spółki:

  • listem zwykłym, poleconym, ZPO za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na adres: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • przesyłką kurierską, przesyłką paczkową - bez względu na rodzaj operatora (również nadane na Poczcie Polskiej S.A.) na adres: ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.

UWAGA! Na składanych wnioskach należy określić sposób odesłania uzgodnionej dokumentacji, tj. za pośrednictwem: Poczty Polskiej S.A.  lub kurierem na wskazany adres korespondencyjny.

UWAGA! Informacje techniczne, warunki techniczne oraz uwagi do projektów lub uzgodnione projekty będą wysyłane pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub kuriera na wskazany adres korespondencyjny, zgodnie z informacją zawartą w składanym wniosku.

Pozostałą korespondencję, bez względu na jej rodzaj i charakter, należy przekazywać do Spółki:

  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listem zwykłym, poleconym, ZPO za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na adres: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • przesyłką kurierską, przesyłką paczkową - bez względu na rodzaj operatora (również nadane na Poczcie Polskiej S.A.) na adres: ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • faxem na nr: 22 445 50 05
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

Zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia budowy przyłącza - nowe zasady od 1.04.2020 TUTAJ

Budowa i odbiór przyłącza - nowe zasady od 1.04.2020 TUTAJ

Wnioski o zawarcie umowy o pełnienie nadzoru nad budową/przebudową sieci wraz z niezbędnymi dokumentami można wysłać drogą mailową na adres: win.przylacza@ mpwik.com.pl lub za pośrednictwem poczty (adres powyżej).

Za niedogodności serdecznie przepraszamy. O ewentualnych kolejnych zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a