Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami
19.02.2021

Nowe zasady wymiany korespondencji z MPWiK - zmiany od 1 marca 2021 r.

Szanowni Państwo, Drogie Mieszkanki, Drodzy Mieszkańcy,

od 01.03.2021 r. została przywrócona obsługa bezpośrednia w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, dlatego też od tego dnia uległy również zmianie zasady przyjmowania korespondencji:

Wnioski o wydanie informacji technicznej i warunków technicznych należy przekazywać do Spółki:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę. Więcej informacji TUTAJ;
  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;

UWAGA! Na składanych wnioskach należy określić sposób odesłania przygotowanej odpowiedzi, tj. osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na wskazany adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail.

Dokumentacje projektowe do uzgodnienia należy przekazywać do Spółki:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę. Więcej informacji TUTAJ
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.

UWAGA! Na składanych wnioskach należy określić sposób odesłania uzgodnionej dokumentacji, tj. odbiór osobisty, za pośrednictwem: Poczty Polskiej S.A. lub kurierem na wskazany adres korespondencyjny.

UWAGA!
Informacje techniczne, warunki techniczne i uwagi do projektów będą do odbioru osobistego w Dziale Obsługi Klienta lub wysyłane pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub też w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na wskazany adres korespondencyjny, zgodnie z informacją zawartą w składanym wniosku.

Uzgodnione projekty będą do odbioru osobistego w Dziale Obsługi Klienta lub wysyłane w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub też kuriera na wskazany adres korespondencyjny, zgodnie z informacją zawartą w składanym wniosku.

Pozostałą korespondencję, bez względu na jej rodzaj i charakter, należy przekazywać do Spółki:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę. Więcej informacji TUTAJ;
  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • faxem na nr: 22 445 50 05
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

Zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia budowy przyłącza - nowe zasady od 1.04.2020 TUTAJ

Budowa i odbiór przyłącza - nowe zasady od 1.04.2020 TUTAJ

Wnioski o zawarcie umowy o pełnienie nadzoru nad budową/przebudową sieci wraz z niezbędnymi dokumentami można wysłać drogą mailową na adres: win.przylacza@ mpwik.com.pl lub za pośrednictwem poczty (adres powyżej).

Za niedogodności serdecznie przepraszamy. O ewentualnych kolejnych zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować.

 
Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a